Onze werkwijze
Sagada Projectinrichting houdt zich bezig met inspirerende, innovatieve en duurzame inrichting van o.a. werk-, overleg- en recreatie-omgevingen.
Inventarisatie
Een inrichtingsproject begint met inventarisatie van de wensen van de opdrachtgever en de gebruikers. SAGADA Projectinrichting houdt rekening met de beschikbare ruimte, gewenste flexibiliteit, uitstraling, ergonomie (Arbo), duurzaamheid, materiaalgebruik en budget.
Ontwerp
SAGADA Projectinrichting vertaald de inventarisatie van uw wensen naar een functioneel, creatief en innovatief ontwerp. We maken gebruik van een assortiment van ruimt 100 merken van luxe design meubilair tot budget meubilair of speciaal maatwerk. Ook hebben we de beschikking over diverse snelleverprogramma’s voor het geval er snelheid geboden is.
Indien gewenst kan SAGADA Projectinrichting de opdrachtgever proefmeubilair aanbieden zodat u zelf bijvoorbeeld een bureaustoel of bureautafel kunt testen op geschiktheid.
Realisatie en projectmanagement
Na goedkeuring van het ontwerp zorgt SAGADA Projectinrichting voor een strakke planning van (op)levering en montage van de verschillende interieuronderdelen zodat u op de gewenste datum tot ingebruikname kan overgaan, we noemen dit maatwerk logistiek. U wordt te allen tijde op de hoogte gehouden van de planning. Een goede communicatie is hiervoor belangrijk in alle fasen.
Mocht het meubilair eerder nodig zijn dan het geproduceerd kan worden dan kunnen we zorgen voor tijdelijk (huur)meubilair.
Oplevering
Op het juiste moment opleveren en zorgen dat onze opdrachtgever zo min mogelijk hinder ondervindt zodat de bedrijfsactiviteiten soepel door kunnen gaan. Daarnaast zorgt SAGADA Projectinrichting dat het verpakkingsmateriaal retour wordt genomen en op een milieuvriendelijke manier wordt afgevoerd. Op verzoek kunnen we zorgen voor ergonomische gebruiks- en zitinstructies. Een juiste instelling van het bureau en bureaustoel is van groot belang voor de gezondheid van uw medewerkers.
Invertarisatie
Een inrichtingsproject begint met inventarisatie van de wensen van de opdrachtgever en de gebruikers. SAGADA Projectinrichting houdt rekening met de beschikbare ruimte, gewenste flexibiliteit, uitstraling, ergonomie (Arbo), duurzaamheid, materiaalgebruik en budget.
Ontwerp
SAGADA Projectinrichting vertaald de inventarisatie van uw wensen naar een functioneel, creatief en innovatief ontwerp. We maken gebruik van een assortiment van ruimt 100 merken van luxe design meubilair tot budget meubilair of speciaal maatwerk. Ook hebben we de beschikking over diverse snelleverprogramma’s voor het geval er snelheid geboden is.
Indien gewenst kan SAGADA Projectinrichting de opdrachtgever proefmeubilair aanbieden zodat u zelf bijvoorbeeld een bureaustoel of bureautafel kunt testen op geschiktheid.
Realisatie
Na goedkeuring van het ontwerp zorgt SAGADA Projectinrichting voor een strakke planning van (op)levering en montage van de verschillende interieuronderdelen zodat u op de gewenste datum tot ingebruikname kan overgaan, we noemen dit maatwerk logistiek. U wordt te allen tijden op de hoogte gehouden van de planning. Een goede communicatie is hiervoor belangrijk in alle fasen.
Mocht het meubilair eerder nodig kan zijn dan het geproduceerd kan worden dan kunnen we zorgen voor tijdelijk (huur)meubilair.
Oplevering
Op het juiste moment opleveren en zorgen dat onze opdrachtgever zo min mogelijk hinder ondervindt zodat de bedrijfsactiviteiten soepel door kunnen gaan. Daarnaast zorgt SAGADA Projectinrichting dat het verpakkingsmateriaal retour wordt genomen en op een milieuvriendelijke manier wordt afgevoerd. Op verzoek kunnen we zorgen voor ergonomische gebruiks- en zitinstructies. Een juiste instelling van het bureau en bureaustoel is van groot belang voor de gezondheid van uw medewerkers.